قیمت دستگاه پلمپ دوخت حرارتی نایلون پلاستیک کیسه فریزر وکیوم در تهران

آبدیت پاییز ابان ماه 1400

مزایای  کیسه اب گرم  و استفاده از ماساز برای بدن + معرفی محصولات  داشتن یک کیسه اب گرم در فصل سرد زمستان از اوجب واجبات است اگر مطالعات در مورد ماساژ داسته باشید میدانید ماساز باعث افزایش گردش خود خواهد شد و شما با ماساز داد میتوانید سرحال تر باشید مخصوصا با کیسه اب گرم و اگر حتی دردی در ناحیه ای از بدن دارید میتوانید با ماساز و اب گرم ان را به سرعت تکسین بخشید البته البته مشکل شما حاد است طبیعتا باید به پزشک مراجعه فرمایید اما شما با انجام حرکات ورزشی و ماساز میتوانید همیشه سر حال باشید مخصوصا انهایی که سن بالا تری دارند و دیگر ان بنیه جوانی را ندارند ماساز بهترین گزینه برای انها خواهد بود. 

 

خواص درمانی استفاده از آب گرم و ماساژ قرن ها مورد تجلیل و تمرین قرار گرفته است. امروزه بسیاری از بیمارستان ها و فیزیوتراپیست ها از آب گرم و ماساژ درمانی برای ایجاد راحتی و کمک به تسکین طیف وسیعی از بیماری ها استفاده می کنند.البته به غیر از استفاده از کیسه اب گرم افزودن وان آب گرم به برنامه روزانه سلامتی شما مانند افزایش علاقه به سلامت جسمی و روحی شما است: هرچه زودتر شروع کنید ، مزایای بیشتری به دست خواهید آورد! غوطه وری مداوم در آب گرم ماهیچه های شما را نرم و انعطاف پذیر می کند.

  

 

بعد استفاده از ماساژ  و کیسه اب گرم احساس عمیق و آرامش بخشی  خواهید داشت :

 

ماساز بدن  به کاهش تنش کمک می کند و شما را در مسیری برای یک خواب آرام آغاز می کند. هنگامی که در یک کیسهخ آبگرم گرم هستید ، دمای بدن شما افزایش می یابد که باعث افزایش گردش خون می شود. استافده از کیسه اب گرم و ماساژ دادن  مفید برای تسکین درد و سفتی آرتروز ایجاد می کند. آب گرم شده دمای بدن را افزایش می دهد ، گردش خون را افزایش می دهد و شناوری آب باعث کاهش فشار بر مفاصل و ماهیچه ها می شود تا حرکت بهتر انجام شود. پزشکان ایرانی و خارجی  میگویند گرما را برای افزایش گردش خون و کمک به درمان پیشنهاد می کنند. گذراندن زمان در یک آبگرم گرم یا ماساز با کیسه اب گرم به افزایش گردش خون کمک می کند تا خون بتواند مواد مغذی را برای بازسازی سلول ها و بافت ها تامین کند.

 

 

 کیسه آب گرم کلاسیک  یک طرفه   از لاستیک طبیعی

 

 

کیسه آب گرم کلاسیک  یک طرفه   از لاستیک طبیعی :

موارد استفاده:

برای کاهش دردها و دردهای عضلانی به طور ایمن حاوی آب با دمای مختلف است کیسه آب گرم دارای ساختار ارگونومیک است دردهای مفصلی و روماتیسمی را تسکین می دهد کیسه گرم لاستیکی تضمین شده با کیفیت بالا ، ضد نشت ، رنگارنگ ، به راحتی تمیز می شود و آب را برای مدت طولانی گرم نگه می دارد


اموزش استفاده:

موقع پر کردن بطری از آب جوش استفاده نکنید حداکثر تا دو سوم ظرفیت پر کنید با نگه داشتن بطری در حالت وارونه ، بطری را از نظر وجود نشتی بررسی کنید هوا را با پایین آوردن دقیق روی سطح صاف خارج کنید تا زمانی که آب در دهانه ظاهر شود درپوش را به اندازه کافی محکم کنید تا مطمئن شوید که نشتی وجود ندارد قبل از استفاده برچسب را با دقت بخوانیددر جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری بشود

 

 

 

کیسه اب گرم گردنی 

 

کیسه آب گرم گردنی چیست :

این یک محصول متفاوت در بین کیسه های اب گرم است . کیسه اب گرم انحنا دار دایره ای برای انهایی که از درد گردن رنج میبرند مناسب است انی محصول فانتزی  یعنی  کیسه آب گرم کوچک نیم دایره ای حتی برای قسمتهایی از پا یا دست هم که نیاز به اب گرم است مناسب میباشد و حتما در موقع استفاده مراقب باشید که از اب خیلی داغ استفاده نکنید چون کیسه اب گرم شما هر چقدر هم که گران و با کیفیت باشد ممکن از دچار مشکل باشد پس همیشه ابی درون کیسه اب گرم قرار دهید که حتی در موقع ریخت به بدن شما اسیب وارد نکند و در موقع دراز کشیدن روی تحت و مبل سعی کنید وقتی این کیسه روی گردن شما است فشار زیادی وارد نکنید.

 

 

هیدروماساژ

 

هیدروماساژ  چیست :

خدمتتان عرض نمایید استفاده از آب درمانی به تمدنهای یونان و روم باستان برمی گردد زمانی که این تمرین عمدتا بر فرصتهای سبک حمام برای استراحت در آب گرم یا سرد متمرکز بود. در حالی که استحمام و ورزش در آب هر دو تکنیک آب درمانی محسوب می شوند ، هیدروماساژ به دستگاههای مختلف مدرن تبدیل شده .دستگاههای سنتی هیدروماساژ نیاز دارند که هنگام نشستن یا دراز کشیدن در آب گرم از لباس شنا استفاده کنید. این ماشین ها همچنین از جت های تحت فشار آب استفاده میکنند که ممکن است بر اساس ترجیحات شما تنظیم بشوند.گزینه دیگر ، روشی به نام هیدروماساژ خشک است که از میز مشابه میز مورد استفاده در ماساژ درمانی سنتی استفاده می کند. به جای غوطه ور شدن در آب ، خود میز دارای یک تشک و جت پر از آب است تا بتوانید هم گرما و هم فشار را بدون نیاز به لخت شدن احساس خواهید کرد .

  

مزایای  کیسه اب گرم  و استفاده از ماساز برای بدن + معرفی محصولات

 

 

سخن پایانی مدیر متحرم: 

 

بیشتر  بیماری ها مربوط به استرس است  آب گرم و ماساژ آرامش بخش آبگرم باعث تسکین اضطراب و شل شدن ماهیچه های کشیده شما می شود. مطالعات نشان می دهد که غوطه ور شدن در آب گرم قبل از خواب می تواند انتقال به یک خواب عمیق تر و راحت تر را آسان کنداساساً همه می توانند از آب درمانی استفاده کنند. مطالعات نشان داده است که آب درمانی همان مزایای ورزش را به شما می دهد - با فشار کمتر بر قلب. آب درمانی ضمن کاهش فشار خون ، ضربان قلب را افزایش می دهد ، در حالی که سایر ورزش ها آن را افزایش می دهند

 

نويسنده: polomkhanghe ? تاريخ: یک شنبه 25 مهر 1400برچسب:مزایای کیسه اب گرم, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

راهنمای خرید قیمت دستگاه تصفیه آب تایلندی ایرانی چه مارکی خوبه 

 

دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوب معمولا اعتماد به برندهای معتبر چه از نوع داخلی یا خارجی مارکش  که شناخته شده و دارای شناسنامه، استاندارد است بهعترین گزینه برای خردی میباشند و جنس های جدید ریکس پذیر هستند ممکل از تصفیه اب زود خراب بشه پسا از این جدیدا نخرید راحت‌تر است.دستگاه تصفیه اب برای کسایی که سنگ کلیه دارند مناسب است البته بهتر از با پزشک خود مشورت نمایید و ما صرفا تجربیات خود را در این مقاله با شما به اشتراک میگذاریم هیچ البته مطالعه ای نشون نداده که سنگ کلیه از اب اشامیدنی نیست  تصفیه اب هم گاهی به ضرر است چون اب ها عموما مشکلی برای انسان ندارند و با تصفیه دوباره املاح مفیدش و از بین میره البته خوب یا بد بودن اب بستگی به شهری که هستیم هم دارد دستگاه تصفیه اب اسنوا کووی snowa-coway  فوق العاده ازسبکی آب راضیکننده ای دارد و  آب جوش وسرد هم اماده میکند این برند، اندکی بعد، موفق به تولید فناوری جدید برای ساخت مؤثرترین دستگاه‌های تصفیه هوا با قیمتی اقتصادی می‌شود که پیش از آن به عنوان محصولی لوکس شناخته می‌شد. کووی فقط در مدت 9 سال بعد از شروع، به عنوان رهبر محصولات تصفیۀ آب و هوا در جهان شناخته می‌شود و در سال 2017 شناخته‌شده‌ترین برند در این حوزه معرفی می‌شود. این برند هم‌اکنون برنامۀ خود را برای مراقبت از زندگی، در یکپارچه‌سازی سیستم‌ها با مصرف‌کنندگان به وسیلۀ IOT (اینترنت اشیا) تعریف کرده است. معمولا دستگاه تصفه ابی که 12 مرحله ای است بهترین گزینه برای خرید است که طبیعتا قیمت بالایی دارند و این روزها که همه چی روزانه گران میشوند و هکر کس توان خرید ندارد دستگاه تصفیه آب خانگی برای تصفیه آب شرب منازل به کار می رود. خانه و محیط مسکونی اولین و امن ترین جایی است که کوچک ترین نهاد اجتماعی (خانواده) در آن رشد و بلوغ می یابد. هر آنچه به محیط مسکونی انسان مربوط است از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کیفیت تغذیه، این نیاز لاینفک بشر نیز از مهم ترین موضوعات قابل بحث در این حوزه است.از آنجا که تهیه اکثر غذاها و تقریبا تمامی نوشیدنی ها نیازمند آب می باشد، حصول اطمینان از سلامت و صحت آب آشامیدنی و مصرفی بسیار مهم است. به همین دلیل می توان با انتخاب، خرید و نصب یک دستگاه تصفیه آب خانگی، از وجود آب آشامیدنی سالم، گوارا و بدون هرگونه آلاینده و ذرات مضر، لذت برد. البته شنیده ها حاکی از اینه که دستگاه تصفیه اب king Aqua امریکاییه و  ایوا EEVA تصفیه اب هم خوبه  اکواجوی(کانادا) درجه سختی آب رو میسنجه.بعد یه مدت استفاده میکنی تفاوتش رو با آب شیر خوب حس میکنی! شفاف و بدون رسوب!و خوردن آب شیر برات سخت میشه

 
  
  

نحوه عملکرد و مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی :

اساس عملکرد دستگاه های تصفیه آب، فیلتراسیون چند مرحله ایست.بطور معمول شرکت های تولید کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی، با طراحی حداقل 6 مرحله فیلتراسیون در آن ها، مبادرت به تولید این تجهیزات می نمایند.البته تعداد فیلترها به تنهایی نشان دهنده مرغوبیت و کارکرد صحیح این دستگاه ها نمی باشد، با این وجود به طور معمول، فیلترهای کربن پودری، کربن بلاک، کربن خطی، بیوسرامیک، مواد معدنی، ممبرین و لامپ UV اجزای فرایند فیلتراسیون را تشکیل می دهند. معمولاً یک دستگاه تصفیه آب خانگی با مراحل کامل تصفیه باید دارای حداقل 6 مرحله فیلتر تصفیه آب شامل فیلتر الیافی، خوب عزیزم باید از یه جایی لوله کشی بشه تا بتونی آب برداری مشکلت رو اگه به نصاب بگی البته قبل از خرید بهتر راهنماییت می کنه . برا ماcckهستش البته چون تو شهر ما آب اشامیدنی وجود نداره دسگاش خیلی قویه شما بایداز کارشناسای شهرتون بپرسی یه چیز مناسب شهر خودتون بخری مثلا آب تهران اگه نیترات داشته باشه دیگه بو وطعم نداره و نیاز به فیلتر بوگیر و طعم گیر نداره مواظب باش فروشنده الکی یه دسگاه که کارای اظافی انجام میده بهت نفروشه مثلا دسگاه ما 6-7 تا فیلتر مختلف داره که هر کدومشون برایه کا ه و هر کدوم قیمت دسگاه رو حدود صد تومن افزایش میده حتما از فروشنده بپرسید که هر کدوم ازفیلنر هاش بزا چه کاری خوبه.فیلتر کربن بلاک، فیلتر کربن پودری، فیلتر اسمز معکوس (ممبرین)، فیلتر کربن خطی، فیلتر بیوسرامیک و مواد معدنی باشد (به طور کلی مجموعه این فیلترها وظیفه حذف کلر، ترکیبات آلی، مواد شیمیایی، بوی نامطبوع و ... را بر عهده دارند).

 

 

 راهنمای خرید قیمت دستگاه تصفیه آب تایلندی ایرانی چه مارکی خوبه

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی اسمز معکوس سافت واتر مدل RO7_ORP

2,700,000

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل LEGEND

5,800,000 تومان

دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای قلیایی اسمز معکوس سی سی کا مدل RO8_ORP

1,850,000 تومان

دستگاه تصفیه آب اسپادانا مدل AJ-225R

100,000 تومان

دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله-مونتاژ ایران

دستگاه تصفیه آب ربن مدل RO-106MP

4,908,000 تومان

Aquajoy LOTUS Water purifier

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل LOTUS
6,400,000 تومان

 

راهنمای خرید قیمت دستگاه تصفیه آب تایلندی ایرانی چه مارکی خوبه

 

 

برای مشاوره و راهنمای خرید تصفیه آب خانگی و تصفیه هوای خانگی و دریافت آخرین قیمت از دستگاه های تصفیه آب آکواجوی کانادا با شماره تماس بگیرین و یا به وب سایت  مراجعه کنین لازم به ذکر است که هیراب سان اولین وارد کننده ی دستگاه های تصفیه آب از سال تا کنون است و هیراب سان تنها نماینده ی انحصاری آکواجوی کانادا در خاورمیانه است و تمامی محصولات دارای 3 سال ضمانت بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

 راهنمای خرید قیمت دستگاه تصفیه آب تایلندی ایرانی چه مارکی خوبه

طریقه نصب دستگاه تصفیه آب چگونه است

 

در اول کار فضای کافی و مناسبی را در کابینت زیر سینک برای دستگاه تصفیه ی آب درنظر گیرید, به دلیل نیاز به تعویض کارتریج هر 18 تا 24 ماه یک بار فضای مناسب و وجود دسترسی کافی دارای الزام می باشد. از دیواره ی کابینت به عنوان تکیه گاه دستگاه استفاده کنید و با مقداری فاصله از کف کابینت دستگاه را به دیواره پیچ کنید.

 

به وسیله نوار تفلونی رزوه های موجود بر روی تانک دستگاه تصفیه ی آب را نوارپیچی کرده و شیر مخزن را به ورودی تانک متصل میکنیم. دقت داشته باشید که برای محکم کردن شیر در محل خود به هیچ عنوان از آچار و ابزار مشابه استفاده نکنید زیرا به محل اتصال صدمه وارد می شود.

 

در داخل بسته دستگاه تصفیه آب دو کارتریج کربنی و الیافی وجود دارد که باید پوشش پلاستیکی آن را جدا کرده و کارتریج ها را در هوزینگ یا محفظه ی خود قرار دهید. محفظه ها را با ابزار مخصوص محکم کنید.

 

ممبران RO را پس از خارج کردن از پوشش پلاستیکی از طرفی که دو عدد واشر لاستیکی دارد وارد محفظه ی مخصوص خود کنید. به خاطر داشته باشید که درپوش محفظه ی ممبران را به خوبی محکم کنید. 

نويسنده: polomkhanghe ? تاريخ: پنج شنبه 27 آذر 1399برچسب:تصفیه اب چه مارکی خوبه, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

 

 

 اتو پرس چه مارکی بخرم که خوب باشه و گول نخورم :

اتو پرس ژانومه با توجه مشخصات، قیمت و خرید اتو پرسی ژانومه این مارکم خوبه و مارک فوما هم خوبه  البته اتو پرس برای همه خانن ها لازم نیست و اتو دستی هم کار را بندازه واستون 

 

 

 اتو پرس باید چه امکاناتی داشته باشد :

 قابلیت ایمنی خاموش شدن اتوماتیك قابلیت استفاده از بخار متغییر و یا قطع كامل بخار- نشانگر درجه حرارت به شما نشان می دهد چه زمانی دستگاه آماده استفاده است. از زمان روشن كردن دستگاه زمانی طول می كشد كه بخار آب بوجود آید و دستگاه آماده كار شود. چراغ نشانگر آماده بودن دستگاه برای استفاده را به شما نشان می دهد. قفل دسته اتو پرس دكمه بخار با فشار بالا تمیز شدن خودكار دستگاه: در طول زمان داخل تانك آب و سایر قسمت های در مسیر بخار رسوبی می شوند. قابلیت ذكر شده می تواند با استفاده از جریان شدید بخار كه با فشار دادن یك دكمه انجام می شود این رسوب ها را از دستگاه پاك كند. اتوپرس هایی نیز وجود دارند كه دارای فیلتر ضد رسوب و سیستم الكترونیكی كنترل مواد معدنی هستند كه میزان این رسوبات را كاهش می دهند.فیلتر آب هم یادتان باشد توجه کنید
 

انواع اتو پرس با برند ها و سایز های متفاوت در بازار موجود هستند کدام رو بخریم

فاكتورهای زیادی هنگام خرید اتو پرس باید مورد توجه قرار گیرند و در نهایت خریدار باید بر اساس فاكتوری كه از اهمیت بیشتری برای او برخوردار است اقدام به انتخاب و خرید وسیله نماید.یكی از مهمترین فاكتورها در نظر گرفتن این مساله است كه شما قصد دارید از اتو بیشتر برای چه نوع پارچه ای استفاده كنید؟ الیاف طبیعی مانند پارچه های كتانی و یا ابریشمی و نیز پارچه های ساخته شده از الیاف ضخیم مانند جین، به بیشترین مقدار بخار هنگام اتو كردن نیاز دارند.اتویی با قابلیت اسپری بخار و بخار پرفشار برای این چنین پارچه هایی مفید خواهد بود. اگر شما اكثرا پارچه های الیاف مصنوعی یا تركیبی را اتو می كنید، نیازی به چنین بخار قدرتمندی در اتو پرس خود ندارید.اندازه صفحه های اتوپرس از مواردی است كه تاثیر زیادی در قیمت دستگاه دارد. اندازه های معمول موجود در بازار 26، 28 و 32 اینچی می باشند. شما باید اندازه اتو را بر اساس نیاز خودتان و همچنین تعداد اعضای خانواده انتخاب كنید. در صورتی كه اتوی 26 اینچ نیاز شما را برآورده می كند خرید اتوی 32 اینچ هزینه اضافی و غیرضروری را برای شما دارد.

 

 

چه نکاتی را برای خرید دستگاه اتو پرس حرارتی بخار خانگی توجه کنید

 

 

وسایل جانبی اتو پرس باید چه چیزی باشد تا بخریم :


بطری اسپری كردن آب مخزن درجه بندی شده برای پركردن تانك آب: معمولا به همراه اتو این مخزن وجود دارد.بالشتك اتو كشی- پایه اتو پرس: استفاده از اتو پرس بدون پایه مخصوص آن امكان پذیر نیست. تقریبا تمام شركت های سازنده اتو پرس پایه اتو مخصوص محصول خود را تولید كرده و در اختیار مصرف كننده قرار می دهند. برخی پایه ها قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند. چنین پایه هایی ترجیح دارند زیرا امكان استفاده از اتو را برای افراد مختلف فراهم می كنند. ضمانت نامه ه م.باید داشته باشد وگرنه نخریدش

 

 

چه نکاتی را برای خرید دستگاه اتو پرس حرارتی بخار خانگی توجه کنید

 

لوازم جانبی دستگاه‌های اتو پرس ژانومه 2021

 

همه اتو پرس ها بر روی پایه ای تعبیه شده اند.چه نکاتی را برای خرید دستگاه اتو پرس حرارتی بخار خانگی توجه کنید این پایه به صورت جداگانه به مشتری داده می شود. بیشتر پایه های اتو پرس‌های ژانومه قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند. این قابلیت از این جهت مناسب است که برای هر فردی با هر قد و قامتی، قابل مصرف باشد و قطعاً در نتیجه اتوکشی تأثیرگذار است.بالشتک اتوکشی یکی دیگر از لوازم های جانبی دستگاه‌های اتو پرس ژانومه است. این بالشتک برای اتو کردن بعضی از لباس‌ها مورد استفاده قرار می گیرد و اتوکشی را سهولت می بخشد. هنگام خرید دستگاه‌های اتوپرس ژانومه به بالشتک اتوکشی آن توجه کنید.

 

 

چه نکاتی را برای خرید دستگاه اتو پرس حرارتی بخار خانگی توجه کنید

 

 

بهترین اتو پرس خانگی کدام است؟

 

اندازه صفحه‌های اتو پرسی چه نکاتی را برای خرید دستگاه اتو پرس حرارتی بخار خانگی توجه کنید از مواردی است که تاثیر زیادی در قیمت دستگاه دارد. اندازه‌های معمول موجود در بازار ۲۶، ۲۸ و ۳۲ اینچ می‌باشند. شما باید اندازه اتو را بر اساس نیاز خودتان و همچنین تعداد اعضای خانواده انتخاب کنید. در صورتی که اتوی ۲۶ اینچ نیاز شما را برآورده می‌کند خرید اتوی ۳۲ اینچ هزینه اضافی و غیرضروری را برای شما دارد.

 

حال که با مهم‌ترین نکات و راهنمای خرید اتو پرسی خانگی آشنا شدید در ادامه به بررسی برخی از بهترین مارک های اتو پرس خانگی پرداخته و مدل‌های مختلفی از این برندها را معرفی می‌کنیم. پیش از این نیز به بررسی اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 پرداختیم.

 

نويسنده: polomkhanghe ? تاريخ: دو شنبه 24 آذر 1399برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست,خرید دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست,فروش دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست,خرید پستی دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست,فروش پستی دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست,خرید اینترنتی دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست,فروش اینترنتی دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست,خرید انلاین دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست,فروش انلاین دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست,فروش ارزان دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست,خرید ارزان دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست,خرید دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست اصل,فروش دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست اصل,فروش عمده دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست,خرید دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست در فروشگاه اتی نیاز,زیپ پلاست,زیپ پلاست
  
 

دستگاه پلمپ بخریم یا نه :


اگر احتیاج به پلمپ انواع مواد غذایی دارید به شما پینشهاد میکنیم از دستگاه پلمپ ناینگی پلمپ نایلون پلاستیک استفاده کنید

 
دستگاه پلمپ نایلون پلاستیک خانگی دستی باطری خور یا برقی بخریم :
 
اگه پول دارید میتوانید برقی بخرید چون برقی بدون باطری ر بودن درد سر است اما شما میتوانید دستگاه پلمپ کیسه فریزر پلمپ نایلون باطری را با ادابپور برقی نمایید که در فروشگاه لینک سرا هم موجود است
 
 
 
 
 
دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست باطری قلمی دوعددی
 
 


خرید دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست

 
  • دستگاه
  •  محصولات غذایی
  • خرید دستگاه پلمپ
  •  پلمپ وکیوم 
  •  دستگاه پلمپ پلاستیک نایلون
  


دیگر نگران خراب و فاسد شدن مواد و وسایل در یخچال نباشید.دیگر نگران بو گرفتن سبزیجات و مواد پروتئینی و گوشتی در فریزر خود نباشید.بدون اینکه دغدغه ای برای نگهداری داشته باشید مواد غذایی بخریدداشتن مواد غذایی سالم حق خانواده شماست.با دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست مواد غذایی تازه تر از همیشه داشته باشید. دستگاه پلمپ نایلون فروشگاه پلمپ استاندارد باعث افزایش عمر نگهداری محصولات غذایی، میوه و سبزیجات از 20% تا 100% (بسته به نوع میوه ها و مواد غذایی) می شود. زیپ پلاست باعث جلوگیری از گسترش یافتن عفونت ها ، قارچ ها و آلودگی ها از یک محصول به محصول دیگر و از بین بردن میکرو ارگانیسم و باکتری های موجود در هوا و همچنین جلوگیری از افت وزن میوه ها می شود.این دستگاه پلمپ نایلون فروشگاه بر خلاف دستگاه های دوخت رومیزی محدودیت عرض دوخت ندارد و هر عرضی را به آسانی پلمپ می کند. زیپ پلاست پس از پلمپ کردن اضافه نایلون را هم  بریده و جدا می کند. با توجه به کم حجم و کم وزن بودن، این دستگاه به راحتی قابل حمل بوده و به آسانی در هر مکان مورد استفاده قرار خواهد گرفت


دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست



هدیه مناسب برای زندگی سالم و مفید یک وسیله بسیار کاربردی و ضروری برای هرخانه ایحافظ مواد غذایی به بهترین حالت ممکن ناسب ترین روش برای پلمپ کیسه های فریزر و نایلون جلوگیری از نفوذ میکروارگانیسم و باکتری ها و میکروبهای موجود در هوا افزایش صد درصد زمان نگهداری سبزیجات و میوه ها و موادغذاییستگاه پرس پلاستیک دستگاه پرس پلاستیک دست دوم قیمت دستگاه پرس پلاستیک پدالی کار با دستگاه پرس پلاستیکساخت دستگاه پرس پلاستیک دستگاه پرس پلاستیک ضایعات دستگاه پرس پلاستیک ونجو دستگاه پرس پلاستیک سپهر الکتروتکنیک قیمت دستگاه دوخت پلاستیک اصفهان  دستگاه پرس نایلون دستگاه پرس پلاستیک پدالی دستگاه دوخت نایلون اتوماتیک قیمت دستگاه دوخت نایلون و نایلکس  فروش دستگاه دوخت نایلون قیمت دستگاه دوخت نایلون و نایلکس دستگاه دوخت نایلون اتوماتیک دستگاه پرس پلاستیک دست دوم فروش اینترنتی دستگاه دوخت پلاستیک خانگیساخت دستگاه دوخت پلاستیک خانگی  ولید کننده دستگاه دوخت پلاستیک دستگاه دوخت نایلون اتوماتیک دستگاه دوخت نایلون و نایلکس دستگاه پرس پلاستیک دست دوم دستگاه دوخت پلاستیک پدالی دستگاه دوخت حرارتی پارچه سوزنی دستگاه دوخت پلاستیک ریلی

 

دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست

 

زیپ پلاست دستیار حرفه ای و کاربردی شما در آشپزخانه :

  دستگاه باطری خور 
 زیپ پلاست هیچ محدودیتی در میزان دوخت پلاستیک ندارد(از 1سانتی متر تا 1 کیلومتر)


    دستگاه دوخت نایلون زیپ پلاست دارای اندازه ای بسیار کوچک است ،
 به آسانی در درست جا می گیرد و کاربری آسانی دارد

    با پلمپ کیسه زیپ پلاست 2021 نگران تکه های نایلون اضافه محل پلمپ 
شدن نباشید ، این دستگاه تکه های اضافه را می برد

    با دستگاه وکیوم فریز زیپ پلاست بهتر از مواد غذایی نگه داری کنید ، فریز کردن 
صحیح مواد غذایی مانع نفوذ میکروب به مواد غذایی میشود.

   با زیپ پلاست مدت زمان نگه داری مواد افزایش می یابد.

    بااین دستگاه از گرده زدن نایلون و بسته بندی نامنظم و غیراصولی کیسه های فریز خداحافظی کنید.

 

 

 

دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست

 

عمر دستگاه پلمپ پلاستیک چقدر است :

نمیشود دقیق این را بیان کن چون بتسگی به نوع استفاده شما خواهد داشت مقلا اگر با هر بار استفاده از دستگاه به ان کمی استراحت بدهید بدون شک به سادگی خراب نخواهد شد البته باید به این نکته توجه کنید که این دستگاه ها را در جایی غیر مرطوب قرار دهید تا اسیب نبیند  البته دستگاه برقی بهتر است چون الان باطری ها بسیار گران شده اند و ارگ دستگاه را ادباتور دار نمایید بهتر است البته باید ولت ادابتور به اندازه باطری باد بیشتر باشد دستگاه خراب خواهد شد.

نويسنده: polomkhanghe ? تاريخ: پنج شنبه 3 آذر 1399برچسب:دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست,خریددستگاه پلمپ وکیوم کیسه فریزر, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

دستگاه بی نظیر زیپ پلاست باعث افزایش عمر نگهداری محصولات غذایی، میوه و سبزیجات از ۳۰% تا ۱۰۰% بسته به انوع میوه ها و مواد غذایی می شود. جلوگیری از گسترش یافتن عفونت ها ، قارچ ها و آلودگی ها از یک محصول به محصول دیگر و از بین بردن میکرو ارگانیسم و باکتری های موجود در هوا و همچنین جلوگیری از افت وزن میوه می تواند بهترین دلیل برای استفاده از این محصول می باشد.

دستگاه بی نظیر زیپ پلاست باعث افزایش عمر نگهداری محصولات غذایی

 

 

 

 


این دستگاه بر خلاف دستگاه های دوخت رومیزی محدودیت عرض دوخت ندارد و هر عرضی را به راحتی پلمپ می کند. زیپ پلاست پس از پلمپ کردن اضافه نایلون را هم از طرف مقابل بریده و جدا می کند. با توجه به کم حجم بودن، این دستگاه به راحتی قابل حمل بوده و در هر مکان مورد استفاده قرار می گیرد.


 

دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست

دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست


حتما برای شما هم پیش اومده توی خونه که بخواهید کیسه فریز و یا سلفون مواد غذایی رو پلمپ کنید. پلمپ کردن بسته های مواد غذایی باعث سالم ماندن و حفظ خواص مواد غذایی درون بسته میشود.


دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست

دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست

 


امروز برای شما پیشنهاد یک دستگاه کوچک ولی بسیار پر کاربرد را خواهیم داد.

دستگاه دوخت پلاست وکیوم Super Seale


دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست


بدون شک این وسیله برای تمامی خانه ها لازمه، چرا که این دستگاه به راحتی کیسه های فریزر و نایلونی پلاستیکی را پلمپ میکند.

دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست


جهت پی بردن به کاربرد دستگاه دوخت پلاست وکیوم ویدیوی کوتاه زیر را مشاهده نمایید.

**

دستگاه دوخت پلاست را از طریق دو عدد باتری قلمی این دستگاه را به کار بیندازید، سپس روی انتهای کیسه فریز های خود بکشید تا بسته شود و دیگر هیچ چیز از آن بیرون نریزد.
دستگاه دوخت پلاست وکیوم
دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست

دوخت پلاست، شما را از خرید غذاهای بسته بندی شده در خوار و بار فروشیها و یا سوپر مارکت ها بی نیاز می کند. با بستن پلاستیک فریزر بوسیله دوخت پلاست ، طعم تازگی غذا را برای همیشه می توانید به همراه داشته باشید.
 

دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست


آیا با دستگاه دوخت پلاست کارکرده اید؟
آیا هنوز هم در مقابل تکنولوژی که راحتی را برای بشر به ارمغان
آورده است مقاومت می کنید؟
آیا هنوز هم نایلون فریزر را گره زده ودر فریزر می گذارید!؟
دوخت پلاست تنها دستگاهی است که به آسانی قادر است نایلون
پلاستیکی را پلمپ نماید تا وسایل داخل آن نریزد .

دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست

آیا از بوی بد سبزیجات در یخچال خسته شده اید؟
آیا از بی نظمی در ریخت و پاش وسایل از نایلون فریزر بدتان می آید؟
راه چاره بسیار سهل و آسان است . بدون هزینه و بدون دردسر
با خرید دوخت پلاست تمامی این مشکلات برطرف می شود
باور نمی کنید! پس امتحان کنید

دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست

همواره برای بسته بندی سبزیجات و گوشت در نایلون فریزر با مشکل مواجه
هستیم ومجبوریم نایلون فریزر را گره بزنیم .دستگاهی به نام دوخت پلاست که
از لوازم ضروری خانگی میباشد ،وارد بازار شده است. با خرید دوخت پلاست
شما می توانید جهت بسته بندی مواد غذایی از قبیل مرغ، ماهی و.. از دستگاه
دوخت پلاست استفاده کنیدتا مزه و طعم غذا تغییر نکند واز وارد شدن هوا به
داخل نایلون فریزر جلوگیری شود


دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست

دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست

دوخت پلاست قادر است شما را از خرید مواد غذایی
بسته بندی شده از خواربار فروشی ها نجات دهد


دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست


مزایای دوخت پلاست :


جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی
عدم انتشار بو به داخل یخچال و فریزر
تمیز نگهداشتن یخچال
سادگی کار با دوخت پلاست
قابل حمل

دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست

طرز کار با دوخت پلاست:


کافی است دو لبه دوخت پلاست را درطول نایلون فریزر حرکت دهیم .
خواهید دید که دوخت پلاست نظم و آراستگی خاصی به آشپزخانه ی
شما می دهد

دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست


دستگاه دوخت پلاست برخلاف دستگاههای رو میزی محدودیت دوخت
ندارد وهر عرضی را میتوان با دوخت پلاست پلمپ نمود.از مزایای
دیگر دستگاه دوخت پلاست جابجایی آسان و قابل حمل آن میباشد

دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست

با توجه به توضیحات وکاربرد جادویی دوخت پلاست باز هم در خرید این محصول
شگفت انگیز تردید دارید؟!!!!
دوخت پلاست به راحتی می تواند کیسه ی نایلونی را به شکل زیپ کیف درآورده و
آن را به نحو مناسبی پلمپ کند.پس دیگر در خرید اینترنتی دوخت پلاست تردیدی
به خود راه ندهید

دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست



 

برای سفارش این محصول و دریافت آن روی دکمه خرید پستی کلیک کنید

پرداخت هزینه هنگام تحویل کالا

 


توجه  

علاوه بر این محصول مدل بزرگتر نیز موجود هست

برای مشاهده دستگاه پلمپ کیسه فریزر بزرگ اینجا را کلیک کنید

نويسنده: polomkhanghe ? تاريخ: پنج شنبه 15 خرداد 1399برچسب:دستگاه بی نظیر زیپ پلاست , ? موضوع: <-CategoryName-> ?

 

خرید دستگاه پلمپ کیسه فریزر ، لیست قیمت دستگاه پلمپ کیسه فریزر  در بازار ایران

توضیحات کامل دستگاه پلمپ کیسه فریزر برای دیدن لیست قیمت کلیک کنید برای خرید این کالا اینجا کلیک کنید برای دیدن مطلب اصلی با توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنیدعروس با کیسه فریزر بایگانی‌های خرید 98 دستگاه جدید پلمپ کیسه فریزر - سایت قیمت ها mimplus.ir عروس با کیسه فریزر بایگانی‌های خرید 98 دستگاه جدید پلمپ کیسه فریزر - سایت قیمت ها mimplus.ir دستگاه پلمپ کیسه فریزر Reseal Save

دستگاه پلمپ کیسه فریزر Reseal Save سایز بزرگ یک وسیله کارآمد به منظور پلمپ درب کیسه های نایلونی مـی باشد. عروس با کیسه فریزر دوخت پلاست ریسل سیو بـه وسیله جریـان برق …

 

 

 

ویژگی ها. عروس با کیسه فریزر دستگاه پلمپ کیسه فریزر Super Sealer. مناسب به منظور نگهداری مواد غذایی داخل یخچال و یـا فریزر. با کاربرد بسیـار سریع و آسان. اندازه : 4 * 4.5 * 9.5 سانتی …

دستگاه پلمپ کیسه فریزر بزرگ Reseal Save (زیپ پلاس)

پلمپ کیسه فریزر بزرگ Reseal Save محصول جدیدی هست که کاربرد فراوان دارد بوسیله این دستگاه مـی توانید سبزیجات ، عروس با کیسه فریزر گوشت و بقیـه مواد غذایی را کـه در کیسه …

لیست قیمت دستگاه پلمپ کیسه فریزر ترب

خرید دستگاه پلمپ کیسه فریزر ، لیست قیمت دستگاه پلمپ کیسه فریزر ، ارزانترین قیمت دستگاه پلمپ کیسه فریزر ، تخفیف های دستگاه پلمپ کیسه فریزر …

دستگاه پلمپ کیسه فریزر – شیپور

دستگاه پلمپ کیسه فریزر. ۱ ماه پیش، تهران، آجودانیـه ۱۰,۰۰۰ تومان. ⏪ امکان ارسال بـه تمام نقاط کشور از طریق پست⏩ *لطفا شرایط خرید مطالعه شود باتشکر*

2 سپتامبر 2018 … فقط ارسال داریم # **** ارسال بـه تمام نقاط کشور**** #روش خرید جهت سفارش نام محصول ( دستگاه وکیوم و پلمپ کیسه های فریزر و نایلون ) + نام و نام …

دستگاه مـینی پلمپ کیسه حرارتی سیلر کیسه فریزر خانگی. نویسنده : تاریخ : 02: 53 ب.ظ – یکشنبه 2 مـهر 1396. 0. یک دستگاه ساده به منظور خانوم های خونـه دارای پایـه …

دستگاه-پلمپ-کیسه-فریزر-دوخت-پلاستsuper-sealer

دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت پلاست دستگاه بی نظیر زیپ پلاست باعث افزایش عمر نگهداری محصولات غذایی، مـیوه و سبزیجات از ۳۰% که تا ۱۰۰% بسته بـه انوع مـیوه ها …

دستگاه پلمپ کیسه فریزر پلاستیک

ر سایز بزرگ فروشگاه آسان …

نويسنده: polomkhanghe ? تاريخ: پنج شنبه 15 خرداد 1399برچسب:لیست قیمت دستگاه پلمپ کیسه فریزر در بازار , ? موضوع: <-CategoryName-> ?

معرفی تخصصی انواع دستگاه پلمپ پلاستیک نایلون برای شما عزیران گل

 

معرفی تخصصی انواع دستگاه پلمپ پلاستیک نایلون برای شما عزیران گل

 

دوخت پلاستیک

ماشین آلات بسته بندی فرهام با سال ها تجربه و تخصص در زمینه دستگاه های بسته بندی، یکی از پویا ترین و فعال ترین شرکت ها در زمره ماشین آلات بسته بندی می باشد.

از جمله فعالیت های پویا و پر فروش این شرکت در زمینه انواع دستگاه های دوخت پلاستیک می باشد. دستگاه های دوخت پلاستیک یا پرس پلاستیک یکی از پر استفاده ترین و کاربردی ترین دستگاه ها در امر بسته بندی می باشد که کارایی و کاربرد بالای آن سبب شده متقاضیان را به سوی استفاده از دستگاه دوخت سوق دهد.

 

 

 

 

یکی از مهم ترین مزایای دستگاه دوخت پلاستیک، بسته بندی و پک کردن کیسه در کمترین سرعت و با بالاترین کیفیت می باشد. با توجه به تنوع دستگاه دوخت به توضیح مختصر به چند نوع از دستگاه های پرس می پردازیم :

1- دستگاه دوخت دستی رومیزی

2- دستگاه دوخت رومیزی آلومینیومی

3- دستگاه دوخت پرتابل

4- دستگاه دوخت مگنتی

5- دستگاه دوخت ریلی

1- دستگاه دوخت رومیزی :

ساده ترین دستگاه دوخت، دستگاه دوخت دستی رومیزی می باشد. دستگاه های دوخت دستی به دو مدل کاتر دار و بدون کاتر تقسیم بندی می شود. نحوه کارکرد دستگاه رومیزی به این صورت می باشد که محصول را درون نایلون قرار داده و نایلون را بین فک حرارتی دستگاه گذاشته و با پایین آوردن فک بالایی عملیات پرس انجام می شود. و در صورت وجود کاتر در دستگاه، مابقی نایلون هنگام دوخت، توسط کاتر برش داده می شود. دستگاه های دوخت رومیزی در ابعاد های متفاوتی از 20 سانتی متر تا 50 سانتی متر با عرض دوخت 2 و 5 میلی متر موجود می باشد.

2- دستگاه دوخت رومیزی آلومینیومی :

دستگاه دوخت رومیزی آلومینیومی دستگاهی کارا و ساده برای پرس پاکت با طول دوخت بالا می باشد. سبک بودن دستگاه سبب جابجایی و حمل آسان آن می گردد. نحوه دوخت دستگاه دوخت رومیزی آلومینومی مشابه دستگاه دوخت دستی می باشد، نایلون بین دو فک قرار گرفته و با پایین آمدن فک بالایی عملیات پرس انجام می شود. دستگاه دوخت دستی آلومینیومی در ابعاد متفاوت از 60 سانتی متر تا 100 سانتی متر با عرض دوخت 3 میلی متر موجود می باشد.

3- دستگاه دوخت پرتابل :

در زمره دستگاه های دوخت، دستگاه دوخت پرتابل یا سیار بوده که برای دوخت کیسه های سنگین وزن و حجیم و قابل استفاده می باشد. نحوه کارکرد دستگاه دوخت پرتابل به این صورت می باشد که لبه نایلون پر شده از محصول بین دو فک دستگاه قرار داده شده و با فشار دادن اهرم دو طرف، دو فک پرس شده و عملیات دوخت انجام می پذیرد. قابلیت جابجایی، حمل و سبک بودن دستگاه دوخت پرتابل سبب شده که بسیار کارامد و مفید در صنعت بسته بندی باشد. دستگاه دوخت پرتابل در عرض 30 و 40 سانت با عرض دوخت 13 میلی متر موجود می باشد.

 

4- دستگاه های دوخت پدالی :

دستگاه دوخت پدالی با توجه به جنس پاکت، مدل ها و کاربرهای گوناگونی دارند. دسته بندی دستگاه های دوخت پدالی به صورت زیر می باشد :

1- دوخت پدالی آلومینیومی

2- دستگاه دوخت پدالی المنتی

3- دستگاه دوخت پدالی برنجی

به توضیح مختصر از دستگاه های دوخت پلاستیک می پردازیم :

 

نويسنده: polomkhanghe ? تاريخ: پنج شنبه 15 خرداد 1399برچسب:معرفی تخصصی انواع دستگاه پلمپ پلاستیک, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد


عناوين آخرين مطالب

نويسنده ها