قیمت دستگاه پلمپ دوخت حرارتی نایلون پلاستیک کیسه فریزر وکیوم در تهران

آبدیت پاییز ابان ماه 1400

مزایای  کیسه اب گرم  و استفاده از ماساز برای بدن + معرفی محصولات  داشتن یک کیسه اب گرم در فصل سرد زمستان از اوجب واجبات است اگر مطالعات در مورد ماساژ داسته باشید میدانید ماساز باعث افزایش گردش خود خواهد شد و شما با ماساز داد میتوانید سرحال تر باشید مخصوصا با کیسه اب گرم و اگر حتی دردی در ناحیه ای از بدن دارید میتوانید با ماساز و اب گرم ان را به سرعت تکسین بخشید البته البته مشکل شما حاد است طبیعتا باید به پزشک مراجعه فرمایید اما شما با انجام حرکات ورزشی و ماساز میتوانید همیشه سر حال باشید مخصوصا انهایی که سن بالا تری دارند و دیگر ان بنیه جوانی را ندارند ماساز بهترین گزینه برای انها خواهد بود. 

 

خواص درمانی استفاده از آب گرم و ماساژ قرن ها مورد تجلیل و تمرین قرار گرفته است. امروزه بسیاری از بیمارستان ها و فیزیوتراپیست ها از آب گرم و ماساژ درمانی برای ایجاد راحتی و کمک به تسکین طیف وسیعی از بیماری ها استفاده می کنند.البته به غیر از استفاده از کیسه اب گرم افزودن وان آب گرم به برنامه روزانه سلامتی شما مانند افزایش علاقه به سلامت جسمی و روحی شما است: هرچه زودتر شروع کنید ، مزایای بیشتری به دست خواهید آورد! غوطه وری مداوم در آب گرم ماهیچه های شما را نرم و انعطاف پذیر می کند.

  

 

بعد استفاده از ماساژ  و کیسه اب گرم احساس عمیق و آرامش بخشی  خواهید داشت :

 

ماساز بدن  به کاهش تنش کمک می کند و شما را در مسیری برای یک خواب آرام آغاز می کند. هنگامی که در یک کیسهخ آبگرم گرم هستید ، دمای بدن شما افزایش می یابد که باعث افزایش گردش خون می شود. استافده از کیسه اب گرم و ماساژ دادن  مفید برای تسکین درد و سفتی آرتروز ایجاد می کند. آب گرم شده دمای بدن را افزایش می دهد ، گردش خون را افزایش می دهد و شناوری آب باعث کاهش فشار بر مفاصل و ماهیچه ها می شود تا حرکت بهتر انجام شود. پزشکان ایرانی و خارجی  میگویند گرما را برای افزایش گردش خون و کمک به درمان پیشنهاد می کنند. گذراندن زمان در یک آبگرم گرم یا ماساز با کیسه اب گرم به افزایش گردش خون کمک می کند تا خون بتواند مواد مغذی را برای بازسازی سلول ها و بافت ها تامین کند.

 

 

 کیسه آب گرم کلاسیک  یک طرفه   از لاستیک طبیعی

 

 

کیسه آب گرم کلاسیک  یک طرفه   از لاستیک طبیعی :

موارد استفاده:

برای کاهش دردها و دردهای عضلانی به طور ایمن حاوی آب با دمای مختلف است کیسه آب گرم دارای ساختار ارگونومیک است دردهای مفصلی و روماتیسمی را تسکین می دهد کیسه گرم لاستیکی تضمین شده با کیفیت بالا ، ضد نشت ، رنگارنگ ، به راحتی تمیز می شود و آب را برای مدت طولانی گرم نگه می دارد


اموزش استفاده:

موقع پر کردن بطری از آب جوش استفاده نکنید حداکثر تا دو سوم ظرفیت پر کنید با نگه داشتن بطری در حالت وارونه ، بطری را از نظر وجود نشتی بررسی کنید هوا را با پایین آوردن دقیق روی سطح صاف خارج کنید تا زمانی که آب در دهانه ظاهر شود درپوش را به اندازه کافی محکم کنید تا مطمئن شوید که نشتی وجود ندارد قبل از استفاده برچسب را با دقت بخوانیددر جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری بشود

 

 

 

کیسه اب گرم گردنی 

 

کیسه آب گرم گردنی چیست :

این یک محصول متفاوت در بین کیسه های اب گرم است . کیسه اب گرم انحنا دار دایره ای برای انهایی که از درد گردن رنج میبرند مناسب است انی محصول فانتزی  یعنی  کیسه آب گرم کوچک نیم دایره ای حتی برای قسمتهایی از پا یا دست هم که نیاز به اب گرم است مناسب میباشد و حتما در موقع استفاده مراقب باشید که از اب خیلی داغ استفاده نکنید چون کیسه اب گرم شما هر چقدر هم که گران و با کیفیت باشد ممکن از دچار مشکل باشد پس همیشه ابی درون کیسه اب گرم قرار دهید که حتی در موقع ریخت به بدن شما اسیب وارد نکند و در موقع دراز کشیدن روی تحت و مبل سعی کنید وقتی این کیسه روی گردن شما است فشار زیادی وارد نکنید.

 

 

هیدروماساژ

 

هیدروماساژ  چیست :

خدمتتان عرض نمایید استفاده از آب درمانی به تمدنهای یونان و روم باستان برمی گردد زمانی که این تمرین عمدتا بر فرصتهای سبک حمام برای استراحت در آب گرم یا سرد متمرکز بود. در حالی که استحمام و ورزش در آب هر دو تکنیک آب درمانی محسوب می شوند ، هیدروماساژ به دستگاههای مختلف مدرن تبدیل شده .دستگاههای سنتی هیدروماساژ نیاز دارند که هنگام نشستن یا دراز کشیدن در آب گرم از لباس شنا استفاده کنید. این ماشین ها همچنین از جت های تحت فشار آب استفاده میکنند که ممکن است بر اساس ترجیحات شما تنظیم بشوند.گزینه دیگر ، روشی به نام هیدروماساژ خشک است که از میز مشابه میز مورد استفاده در ماساژ درمانی سنتی استفاده می کند. به جای غوطه ور شدن در آب ، خود میز دارای یک تشک و جت پر از آب است تا بتوانید هم گرما و هم فشار را بدون نیاز به لخت شدن احساس خواهید کرد .

  

مزایای  کیسه اب گرم  و استفاده از ماساز برای بدن + معرفی محصولات

 

 

سخن پایانی مدیر متحرم: 

 

بیشتر  بیماری ها مربوط به استرس است  آب گرم و ماساژ آرامش بخش آبگرم باعث تسکین اضطراب و شل شدن ماهیچه های کشیده شما می شود. مطالعات نشان می دهد که غوطه ور شدن در آب گرم قبل از خواب می تواند انتقال به یک خواب عمیق تر و راحت تر را آسان کنداساساً همه می توانند از آب درمانی استفاده کنند. مطالعات نشان داده است که آب درمانی همان مزایای ورزش را به شما می دهد - با فشار کمتر بر قلب. آب درمانی ضمن کاهش فشار خون ، ضربان قلب را افزایش می دهد ، در حالی که سایر ورزش ها آن را افزایش می دهند

 

نويسنده: polomkhanghe ? تاريخ: یک شنبه 25 مهر 1400برچسب:مزایای کیسه اب گرم, ? موضوع: <-CategoryName-> ?


عناوين آخرين مطالب

نويسنده ها